Söndag

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-08-01 Klockan: 12:10:38

Vilken skön sovmorgon vi har haft! Gick inte upp förän klockan var närmare halv elva..

Igår var vi på kalas till Tessan som hade fyllt 25 år, supertrevlig fest med massa god mat, tårta och underbara människor. Olivia sov hemma hos farfar och farmor så vi fick sova länge idag - lyx!

Lovade också att visa er bilder på mina inköp som gjordes häromdagen - turkost blev det!

 

Nu ska vi strax packa in oss i bilen och åka ut till mamma & pappa för en fika vid sjöboden!


Postat av: Therese

Vilken kväll!! Kl. 4.30 smög jag upp till sängen så ingen skulle se mig ;) Ja va riktigt trött. Jätte kul present ja fick. Ska se till att jag använder kursen!! Kram Och hälsa Olivia att Tuva gillar sin Pippi!!

2010-08-02 @ 21:51:37
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: