TGIF

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-08-27 Klockan: 09:50:54

Fast ändå inte!

Jag har varit helt slut denna veckan och igår fick jag inse att det inte går längre! Jag kan inte hålla ett tempo på 110 hela tiden och tro att kroppen ska klara av det, hoppas att jag var klok nog och la i backen i tid bara  : ) Fick rådet av en helt underbar läkare som jag träffade tidigare i veckan att ta hand mer om mig själv! Det blir säkert jobbigt ett tag framöver men det kommer att gå bra det här också!

Kram på er ♥


Postat av: Alexandra

Ta hand om dig! Jag vet hur det är att ligga på gränsen - och det är inte roligt! Lyssna på kroppen innan det går för långt!! KRAM

2010-08-27 @ 10:20:08
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Postat av: johanna

hoppas det känns bättre snart! tänk på att ta hand om dig själv nu, det är vi mammor ofta för dåliga på, inklusive mig själv :)

2010-09-08 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: