EN liten RESA

Direktlänk / Sport / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-02-15 Klockan: 15:34:08
Jag och Sis har börjat en liten resa som jag så fiint kallar det : ) Vi har lite "bekvämlighetskilon" att bli av med så vi ska försöka tillsammans att minska midjemåttet något! Jag är absolut inte missnöjd med något men liite lättare hade inte skadat, jag har fortfarande några kilon som ligger kvar sedan graviditeten.. Eftersom jag inte är någon som älskar att gå på gym och olika klasser där tänkte jag att springa, gå powerwalks och mycket mer : )

Tänkte få med några glada arbetskamrater till vår ruset och senare i mars startar vi en stegtävling på jobbet..SPÄNNANDE!

Vi får se hur detta slutar?

Postat av: Alexandra

Kan du inte skriva lite om det i bloggen? :) Vi kan ju köra lite peppning sinsemellan.. ? :) Kram

2010-02-19 @ 10:05:37
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: