HeMmA

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-02-25 Klockan: 16:04:50

Idag fick jag bara jobba halva dagen, Magnus mår inte bra så jag fick åka hem och passa både han och Olivia ♥ Nu ligger de båda och vilar sig och jag har precis betalat alla räkningar! De få stunder man får för sig själv är verkligen värdefulla eftersom de inte kommer så ofta..Olivia har otroligt mycket energi nu och ska ha uppmärksamhet hela tiden..man är helt slut när kvällen väl kommer!


Nu ska jag se om jag kan hitta på något att laga till middag, vi ses!


Postat av: Alexandra

Betala räkningar ja, SÅ tråkigt - igår kände jag mig rik - idag fattig... :) Men sånt är livet! Hoppas ni får en härlig helg! Kram

2010-02-26 @ 11:24:34
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: