Sis & Jag

Direktlänk / Sport / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-02-22 Klockan: 15:54:07
Nu är vi inne på vår tredje vecka i hopp om att bli lite lättare! Det går superbra med maten och sötsuget är inte vad det en gång var : ) det som inte stämmer riktigt är träningen, visst jag kör lite styrka på egen hand men hade hoppats på mindre snö så man kan ge sig ut.. Det är inte alltid så lätt när man har en barnvagn med sig, man kommer liksom inte fram i all denna snö..och Magnus jobbar så otroligt mycket nu så den lilla tid jag har för mig själv är på jobbet eller efter 20:00 på kvällen!?


Vågen visar förvisso minus varje vecka men inte lika mycket som det kanske kunde varit! Sis btw gör ett kanonjobb och masar sig till gymmet efter jobbet..hon är superduktig! Synd bara att hon inte är här.. : (

Postat av: martina

Kul att vågen visar -

jag håller också på förfullt men är inne i en period då jag är så sötsugen hela tiden..

vad går du efter?? jag är inne på vikt väktarna..

lycka till!!!

Kram.

2010-02-22 @ 19:02:23
URL: http://misstinas.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Roligt att läsa att det går bra för dig också! :) SÅ skoj att du skriver om det - hur äter du osv? :) Kram alexandra

2010-02-22 @ 20:43:49
URL: http://masoou.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: