Good Morning

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-01-04 Klockan: 10:33:45

                          



Sista dagen innan jobbet börjar och det finns tusen saker som jag borde göra..städa, lägga upp gardiner, tvätta och handla..men jag tar och läser lite i min bok, dricker en kopp kaffe och njuter av dagen : )

Olivia har varit så orolig inatt och sovit riktigt illa, vaken vid flera tillfällen och en lång stund mellan 03:00-04:45. Försökte sminka mig och borsta håret innan frukost för att se lite piggare ut men det gick inte så bra. Nu vilar hon och då passar jag på att ta liten egentid istället - LOVELY!


Postat av: Pinglan

Hej gumman! du får säga till om boken är bra sedan! Har läst de flesta som hon har skrivit men inte just den.

2010-01-05 @ 19:19:49
URL: http://jannicalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: