Värre..

Direktlänk / Olivia / Kommentarer (3)
Skrivet: 2010-07-06 Klockan: 14:50:03

..kunde vår morgon inte börjat! Tisdag och glad över att Olivia skulle få åka till "lokalen" och leka med alla vänner, och jag skulle till jobbet. När vi kom till "lokalen" fick vi nästan vända i dörren då dagmamman upptäckte att Olivia hade prickar på insidan av händerna samt en liten blåsa på tummen..jag förstår att de är försiktiga så det var inget annat att göra. Jag hade inte riktigt räknat med att jag skulle bryta ihop av den lilla motgången, men det gjorde jag och tårarna ville aldrig sluta!

Det är sånt som händer när man går och samlar allt på hög, någon gång brister det, ibland för minsta lilla struntsak!

Hela dagen har jag känt mig liten och skör, nu är det dags att ta tag i den och göra..middag!

Ha det fint!


Postat av: Alexandra

en STOR kram till dig!!!

2010-07-06 @ 19:51:17
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Postat av: Jannica

Hej gumman! Finns det något jag kan göra för dig, som passa Olivia en dag eller något så du får sova/vila? Det låter verkligen som du är lite utbränd, vi alla har varit där på olika sätt. Tveka aldrig för att höra av dig om hjälp, vi alla förstår! Jag får ta och ringa dig inom kort! Var rädd om dig puss och kram

2010-07-07 @ 20:41:45
Postat av: martina

åå stackars er båda, hoppas ni mår bättre.

Förstår verkligen hur du känner, har också brutit ihop både hemma och hos dagmamman för "sånna små grejer" men det blir stora för oss. det går till en viss gräns sen pyser det över.



Hoppas det känns bättre av att höra att du inte är ensam. Kram.

2010-07-08 @ 20:24:49
URL: http://misstinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: