Till MiG!

Direktlänk / Shopping / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-06-30 Klockan: 20:42:30

Jippie, äntligen kom min fiina klänning som jag fyndade hos Tiger of Sweden! Hade kikat på den flera gånger och tänkt att den skulle passa perfekt till sommarens bröllop, vips så hade de REA och den blev sänkt från      1 999.- till 1 199.-, lycklig : )

Vill inte visa den här och nu utan ni får vänta tills den sjunde augusti! Kan avslöja att den är i favvofärgen rosa..

..för er som undrade, skorna från Novita hade en prislapp på 999.- och finns på Scorett..

Ha en fin kväll mina vänner!


Postat av: sis

Hihi, jag vet hur den ser ut ;)

2010-06-30 @ 23:23:44
URL: http://idamariies.blogg.se/
Postat av: sis

Var inne på Maria Montazamis blogg och hon har skrivit om den där bläckgfisken du köppte till duschen :P Och köppt en likadan ;) Du är så Hollywood!

2010-06-30 @ 23:33:02
URL: http://idamariies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: