Bak

Direktlänk / Resor / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-03-02 Klockan: 20:39:40
Står här i köket och bakar brownies till tjejkvällen imorgon. Det kommer hit en tjej från Meandi och ska visa lite barnkläder och efter det blir det fika, prat och mys! Synd bara att jag inte hade karaktär nog att hålla mig ifrån att slicka skeden.. : P

Har varit såå duktig och hållt mig ifrån mycket sött men idag föll jag för frestelsen, inte så farligt men ändå! Sis och jag har nu hållt på en månad med " vår grej" och jag har blivit två kilo lättare, ett steg närmare målet. Vi följer inget program eller en strikt diet utan försöker att minska rejält på godis och bakverk, skippa kolhydrater vid lunchtillfället och bara ta en portion när vi äter lunch och middag. Mellanmålen består av kaffe, kaffe och frukt : ) Eftersom vi båda inte kan utesluta sött helt har vi en dag i veckan man får äta lite onyttigare på men jag har klarat mig undan (för det mesta) med en bit choklad eller två till kaffet..så jag är nöjd. Det viktigaste för oss är att hitta något som håller i längden och det tror jag inte att uteslutning av sött och gott gör, det fungerar bra för mig och det räcker för att jag ska vara nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: