Helt slut!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-03-27 Klockan: 19:40:18

Lördag kväll och jag är helt slut, känner mig nästan som man gör när man är på väg att bli sjuk : ( Fryser, har huvudvärk och är såå trött!

Idag har vi varit och köpt kakel och klinker till badrummet nere i källaren så äntligen är vi på gång. Det blir sista rummet som ska kaklas sedan är det bara inredning som fattas.. Olivia var och busade med mormor & morfar under tiden och när vi kom hem var bror T, hans A och underbart söta Hjalmar där, fick mysa lite med Hjalmar så nu hoppas jag att vi ses snart igen ♥

Hade tagit lite bilder men glömde kameran hos mamma & pappa så det får bli imorgon istället!


Ha en helt lovley kväll och glöm inte Earth Hour mellan 20.30-21.30!


Postat av: Therese

Hoppas de går över snart!! Jag & Tuva har tjejkväll hemma så nu ska vi släcka ner, tända massa levande ljus & forhoppningsvis somnar hon i mina armar i soffan.

Eerth hour her we come!!

2010-03-27 @ 20:04:56
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: