Resan fortsätter..

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-03-11 Klockan: 10:40:28
..men det går inte så bra för min del! Har tappat lite motivation och målet känns långt borta, kan bero på att man är inne så mycket med Olivia? Det kan inte bli sämre nu i alla fall, det går bra med maten men var är träningen?

Såg att Sis hade skrivit om maten under dagen och jag gör något liknande, frukost - gröt eller yogurth med nötter, en smörgås, juice och kaffe - älskar verkligen frukost! mellanmål - frukt, lunch - oftast en sallad på jobbet, skippar brödet! middag - det jag lagar, mellanmål - frukt och kaffe och emellan slinker det ofta ner en kopp kaffe eller två! Har även en bestämd grej som jag gör titt som tätt - tar en liten bit mörk choklad till kaffet på kvällen, dels för att dämpa sötsuget men också för att det fungerar såå bra för mig, det blir en bit och inget mer bara jag vet att jag får ta den och inte känner dåligt samvete över det!


Det viktigaste är att jag hittar ett sätt som fungerar för mig och håller i längden : )

Kika gärna in hos Alexandra som också är på en liten "resa"!

Postat av: Alexandra

Men du är ju superduktig! Bara för att du inte kan träna så kan du trolla med maten.. :) Jag lovar! Nu fixar vi detta! :) Smärtast på stranden - lätt! :) KRAM

2010-03-11 @ 13:35:13
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: