Sommartid

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-03-28 Klockan: 10:13:30

Vaknade imorse och såg att klockan visade 8:15, helt underbart! Efter en stund kom jag på att vi hade faktiskt flyttat fram klockan inatt så den var "bara" 07:15. Känner mig fantastiskt pigg och glad idag trots att man har fått en timme mindre inatt.

Idag ska vi ut på en promenad i det trista vädret och leta efter lite påskris så att jag och Olivia kan pynta senare med fjädrar och små små kycklingar, eller var det tuppar? Annars blir det som en vanlig söndag med bus, lek och mys ♥


Imorgon funderar jag på att ta med Olivia på en tur till Torp, bror M fyller 18 år på fredag så present ska inhandlas! Vad önskar du dig M?


Ha en toppenhärlig dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: