TGIF

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-03-12 Klockan: 10:06:41
Sitter här och njuter av tystnaden med en stor kopp kaffe! Var tvungen att testa min webbkamera och resultatet blev bra, är lite blek men det kommer vårsolen att fixa : )



Olivia har sovit ganska bra inatt och imorse var febern äntligen borta! Tänkte ge mig ut på en promenad i den friska härliga luften om hon håller sig feberfri efter lunch.

Klockan är bara tio men jag har hunnit dammsuga, bädda sängarna, äta frukost, duscha och håller på att grädda frallor på degen som jag satte innan frukost - shit vad man hinner mycket när man står upp 06:30..har bestämt mig för att försöka möta dagen med ett leende och inte fokusera så mycket på att man är trött! Dusch och kaffe kan bota det mesta - och framför allt en supermysig Olivia!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: