Trötter!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-03-09 Klockan: 20:39:29

..efter en hel dag i stan med massa föreläsningar och träffar med spännande människor. Har varit på en "kundtjänstdag" fylld med massa inspiration och tips att ta med sig till jobbet senare i veckan! Tog en snabb sväng in på H & M innan jag åkte hem och mitt huvud hängde nog inte riktigt med..upptäckte när jag kom hem att jag hade köpt en klänning till Olivia i storlek 122/128, skulle haft 86/92 : ) Trött?

Nu sitter jag här och väntar på att Desperate Housewifes ska börjar och hoppas på att huvudvärken ska försvinna! Imorgon blir det min allra första (men garanterat inte sista) VABdag..Olivia har fortfarande feber även om det går åt rätt håll!


Postat av: Alexandra

Ja jag försöker.. :) Inte så lätt alla gånger.. lätt att fall för frestelser! :) Hur går det själv? kram

2010-03-11 @ 10:51:29
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: