Härliga måndag!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-05-10 Klockan: 19:42:34
En ny vecka har börjat!

Idag har vi varit på Orust och Göksäter, jag, mamma och Olivia. Det blev en hel del saker som följde med mig hem..krukor till altanen och trappan, nya gardiner till köket och matrummet och massa annat smått! Helgen blir med andra ord fullproppad med saker som ska göras!

• Ta fram utemöblerna
• Plantera blommor i krukorna
• Sy upp gardinerna
• Rensa och göra fint runt våra enda buskar (än så länge), vinbärsbuskarna i trädgården
• Köpa en sandlåda till Olivia..och säkert mycket mer som jag inte har kommit på än : )

Synd att jag är inte är långledig som så många andra utan får så snällt gå till jobbet på fredagen, Magnus och Olivia får vara hemma och gotta sig själva..

                           Nu blir det en härlig stund med inspiration och en kopp kaffe!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: