Mammas dag

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-05-30 Klockan: 20:24:15





Idag är det alla underbara mammors dag ♥ Min dag började med sovmorgon och dessa fiina presenter när jag vaknade! Efter frukost åkte jag med mamma och pappa till blomsterlandet och vi fyllde både vagn och bil med blommor så imorgon ska det planteras. Hann även med en snabbis in till Lindex där jag hittade en supersöt klänning!


Eftermiddagen bjöd på fika hos mamma och pappa, senare var det middag på "magasinet" i Skärhamn med hela Magnus släkt (nästan..) och nu är man sådär lagom trött och funderar på om man ska åka med Magnus syster L till IKEA imorgon?

 


Postat av: Alexandra

ÅH jag älskar hennes kokböcker!! :) ÄLSKAR! har a piece of cake hemma och har använt den supermycket! Baka fimjölkslimpa - supergott! :)



Ja - jag kände att jag behövde en freshstart - den gamla var så insnöad så jag kände att jag inte riktigt kunde förändra den som jag ville! Men nu ska det bara fixas med bloggdesign och så .. men jag gillar det bättre där! :)



KRAM till dig på morsdag! :)

2010-05-30 @ 21:19:27
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: