Måndag

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-05-31 Klockan: 20:01:59

En ny vecka har börjat och jag är redan helt slut! Det har varit en intensiv dag som började med en tur till IKEA med Magnus syster L och hennes dotter E. Jag som bara skulle ha en hylla till mina kokböcker kom hem med muggar, ljus, hylla och en fotoram : )

När vi kom hem satte jag igång att plantera medans Olivia lekte i sandlådan..hon lekte så bra tills hon kom på att jord är något gott att stoppa i munnen - usch! Det slutade med att vi fick gå in.. Nu sover hon dock och jag är verkligen helt slut, det blir en tidig kväll för mig idag så jag har krafter kvar till arbetsveckan som börjar imorgon!


Såhär fint blev det..



..skylten ska bli något kortare..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: