Sköna söndag

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-05-16 Klockan: 10:37:54

Vi började dagen med en härlig sovmorgon, tack Olivia som lät mamma sova ända till klockan 8! Det var min tur att stå upp med henne imorse så jag var så tacksam!

Helgen har bara rusat förbi som vanligt och vi har hunnit att pyssla mycket här hemma och nu börjar vår lilla "att göra lista" krympa mer och mer. Jag älskar att skriva listor och det fungerar oftast bättre för oss om vi har det på papper och ser vad som ska göras.

Olivia går mer och mer nu och igår när vi var uppe och gjorde iordning lite tvätt var hon på sitt rum och jag i rummet brevid, rätt som det varm hon gående i hallen och gick in till mig : ) Emellanåt blir det knäna men det kommer mer och mer riktigt gång!

Idag blir det en soft söndag med ett besök hos mamma & pappa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: