Soool!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (3)
Skrivet: 2010-05-22 Klockan: 19:49:50

Sol och sommar!

Idag har vi haft en helt underbar dag ute, dagen började redan vid 07:00 för min del då det var min tur att stå upp med dockis ♥ Olivia kunde inte vänta tills vi hade gjort iordning efter frukosten utan skulle ut direkt! Så dagen har vi spenderat ute med att knåpa ihop Olivias nya sandlåda, rensa lite ogräs som smygit sig in på vår gräsmatta och bara haft det härligt. Olivia fångde grannflickornas uppmärksamhet så det var här och lekte med henne hela dagen vilket hon älskade!




Pappa och Olivia kör sand till sandlådan!



Korv med bröd till lunch!

Lek!


Nu ska jag äntligen få sätta mig i soffan och njuta av ett glas vin, vilken lyx!


Postat av: Karin Olofsson

Söt hon är:)

2010-05-22 @ 21:03:53
Postat av: Therese

Va gott med korv & bröd!! vi får kolla det här med tripp till slottskogen. kram

2010-05-23 @ 20:28:30
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/
Postat av: Therese

ja, varje måndag fram till midsommar. Men jag ska kolla mitt schema hur det ser ut efter det. hur har ni det annars på söndagar?

2010-05-23 @ 21:03:55
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: