TGIF

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-05-21 Klockan: 20:44:25

Äntligen fredag och helg!

Jag har haft fullt upp på jobbet hela veckan och hade jag kunnat så hade jag jobbat mer, tycker att det är såå kul. Vi hade en diskussion på jobbet idag, jag och Göran om inflationen och ränteläget, lite därtill också, (sådant som vi ekonomer tycker är kul att gotta ner oss i ) och jag kan inte annat säga än att vi är så ägda av staten som styr oss dit de vill! Har nog alltid vetat om det men inte tänkt på det..inte för att det gör mig något, jag gillar det som det är!

Nu sitter vi här och har fredagsmys, jag vid datorn och Magnus framför PS3 ♥ Det är kärlek!


Ha en lovely fredagskväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: