Utmanad!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-05-08 Klockan: 11:39:30
Fick en utmaning av Emma, så då kör vi!

Namn: Emma Maria
piercingar: i örat
tatueringar: nej
längd: 169 cm
skostorlek: 40 : P
hårfärg: ljusbrunt
är du kär i någon: mm i M och lilla söta O
önskar du att du bodde någon annanstans: ja, skulle hellre vilja bo i Skärhamn, lite mer centralt!
vilket shampoo använder du: Lanza, vet inte riktigt vilket..
vilken parfym använder du: Hugo Boss
vad är du rädd för: djur
gillar du att tvätta: tvätta är inte så farligt, det är värre när man ska vika och stryka all tvätt
gillar du berg-och-dalbanor: JaAaA!

Senaste..
film du hyrde: ?
film du köpte: i drömmarnas trädgård, till Olivia
låten du lyssnade på: Leva livet på radion imorse
låten du hade på hjärnan: fading like a flower - Roxette
personen du ringde: mamma
tv program du tittade på: Talang 2010
bok du läste: Åse - Denise Rudberg
personen du fick brev av: C & G, bröllopsinbjudan ♥
personen du fick sms av: Samuel

Favorit...
mat: kyckling
sak att göra: umgås med nära och kära, shoppa och må bra!
sport: ISHOCKEY
dryck: mineralvatten i alla dess smaker
kläder: klänningar, tunikor och leggins
film: filmer med Reese Witherspoon
bil: Volvo xc60

Något annat ni kanske inte visste om mig..
Älskar livet och vill att alla runt mig ska ha det bra, även om det innebär att jag får "dela" mig i tre för att lyckas!

Jag skickar utmaningen vidare till Tessan och Sis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: