TröTT

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (3)
Skrivet: 2010-09-30 Klockan: 21:06:10

Jag är här! Har faktiskt haft tanke på att sluta skriva här för jag inte tycker att någon läser men så kommer det ibland kommentarer som gör att det hela är roligt igen. Ärligt så kan jag säga att det är alla läsare som man bloggar för, inte för min egen skull (även om det är skönt att skriva ibland)..

Den senaste tiden har varit tuff på många sätt, kroppen är bättre på att säga ifårn när det blir för mycket och jag har också tänkt om lite och prioriteringarna är annorlunda. Jag hoppas innerligt att allt mitt kämpande ger resultat i längden, att må dåligt är inte kul alls!


Postat av: Pollan

Jag läser!!!!så sluta inte att skriva..kraam

2010-09-30 @ 22:55:58
Postat av: Anonym

Din blogg är en riktig ''feelgood''blogg så du får gärna fortsätta:-)!

Nu när d var ett uppehåll så funderade jag på hur du mådde osv.Jag krachade för några år sen o det var tufft-men väl tillbaka är man starkare o mer lojal mot sig själv!

2010-10-01 @ 06:50:03
URL: http://mrssophie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får inte sluta blogga, gärna fler inlägg till och med ;-) riktigt mysigt att läsa om er och se alla bilder! KRAM

2010-10-02 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: