Ny vecka

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-01-11 Klockan: 21:18:25

Jag som normalt är ledig och hemma med Olivia på måndagar jobbade igår. På väg hem och till bilen ramlade jag på isen men slog mig inte så farligt som tur var! Konståkningstakterna sitter nog kvar för man var bra på att ramla och på "rätt" sätt så det inte gjorde så ont. Dock har jag ett ömt knä..

Nu är det hög tid att städa ut julen så jag sitter här och kikar på lite nytt till hemmet, konstigt att man alltid vill ha nytt när nya året början och vi går mot ljusare tider?

Ha en fin kväll!


Postat av: Grimhag

Ajjj.. Men som sagt, tur att de gick bra :)

Roligt att du börjat blogga igen:) Alltid lika kul att läsa om dig/er. Kram

2011-01-12 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: