Tidig söndag

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-03-06 Klockan: 07:35:11

En tidig morgon blev det idag, min hosta gjorde att jag inte kunde somna om när jag vaknade vid 07:00. Nu har jag sällskap av vasaloppet på TV och surplar varm saft mot min hals. Ibland är det skönt att gå upp tidigt och få en liten stund för sig själv.

Igår var vi och firade busungen Hjalmar som fyllde 1 år! Gott sällskap och god mat, min bror kan verkligen göra supergoda tårtor!



På schemat idag står matshopping och ishockeymatch!


Postat av: Malin

Ja, dom var jättegoda! :) Bara Hjalmar som ser intresserad av tårtan på den bilden, haha.



Kram

2011-03-06 @ 14:18:03
URL: http://baramalins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: